Новости

04 февраля 2013

Новость 1

  

 

ВПРАВИ

1. Випрямити руки, виконати кілька обертів кистями рук. Встати, руки в боки і за сигналом керівника нахилитися праворуч, ліворуч і назад (двічі).

2.       ГРА "КОНИКИ":

Руки в боки. Підстрибуючи на двох ногах, пересуватися вперед у напрямку дошки, а потім у зворотному напрямку.

3. ГРА "ВІТЕР"

Діти подумки уявляють, як вітер колише жито, здіймають руки вгору, нахиляються всім тулубом то праворуч, то ліворуч, імітуючи при цьому шум вітру. Потім, мов метелики, вимахуючи руками, пробігають навшпиньках до класної дошки. Під час розучування цих рухів значну увагу приділяють естетичній досконалості. Формування гарної постави - один з головних стимулів, що спонукають дітей щодня займатися ранковою гімнастикою.

Наступні фізкультурні паузи пов'язані з життєвим досвідом дітей, їх спостережливістю і кмітливістю.

1.       ГРА "ВЕДМІДЬ"

Педагог пропонує дітям уявити, як повільно ходить ведмідь, вайлувато переступаючи з ноги на ногу, як бігає і прямо пересувається вперед, як він бурчить. При цьому дітям дозволяється побігати між столами.

2.       "ПІАНІНО"

Поставити всі пальці на стіл і на рахунок педагога "раз, два" пальці відриваємо від столу, імітуючи гру на піаніно. Слід зауважити, що пальці перебираються по черзі, починаючи з великого до мізинця.

3.       ГРА "КОМАРИКИ"

Діти виходять з-за столів, імітуючи комариків, їх політ навколо голови, рук, ніг, ловлять їх оплесками. Наприклад: "Комарики над головою!" Діти плещуть долонями над головою: "Комарик біля вуха!" і т. д.

4.       ГРА "ЗАЙЧИК"

Діти присідають біля своїх столів. Після слів педагога: "Сірий зайчик сів і жде, спритно вушками пряде", діти, приклавши кисті до вух, то розгинають їх, то згинають. Потім "зайчикам" пропонується погріти ніжки:

Зимно, зайчику, стояти,

Треба трошки пострибати:

Скік-скік, скік-скік, скік-скік,

Треба добре пострибати,

Пострибавши відпочити.

Пізнавальну діяльність дітей стимулюють ігрові фізпаузи. Граючись, дитина краще осмислює, сприймає, запам'ятовує навчальний матеріал. Більшість дітей уміють лічити до 10 чи 20, тому наступні фізпаузи краще пов'язати з математикою, що дасть змогу закріпити лічбу до 10.

Создать бесплатный сайт с uCoz